Bent u of uw zoon / dochter geïnteresseerd in een van de lesactiviteiten.
Stuur dan een mail naar de ledenadministratie Marita van de Ven, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel met (0413) 22 97 50.

Wanneer u mailt verzoeken wij u de naam en geboortedatum van de geïnteresseerde sporter, de activiteit, voorkeursdag en telefoonnummer te noemen en eventuele opmerkingen.

Geïnteresseerden mogen vrijblijvend twee proeflessen meedoen
- Ouder-peutergym (1 tot 4 jaar)
- Peuter kleutergym (3,5 tot 6 jaar)
- Recreatief turnen (5,5 jaar en ouder)
- Wedstrijd turnen (7 jaar en ouder)
- Aerobics / Zumba (voor volwassenen)
- 55+ gym (gym zonder toestellen)

Inschrijven
Om lid te worden dient u een inschrijfformulier in te vullen deze is verkrijgbaar bij de ledenadministratie. Marita van de Ven, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor een enkele groep is er een wachtlijst, geef daarom aan voor welke groep u een inschrijfformulier wilt ontvangen.
Het inschrijfformulier kunt een ingevuld afgeven bij de trainster in de zaal.

Opzeggen
Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen schriftelijk per half jaar vóór 1 januari of vóór 1 juni.

Uitzondering is het opzeggen van het lidmaatschap voor de selectie. Dit kan alleen schriftelijk 1x per jaar voor 1 juni.

U ontvangt altijd een bevestiging van de opzegging.

De leden die tijdens een periode uitschrijven krijgen GEEN restitutie van de contributie over die periode. Bij correcte beëindiging stopt de automatische incasso.