Maakt de nieuwe Sanne Wevers haar eerste kennismaking met turnen op de oprolbare turnbalk bij Sine-Cura?

Aanschaf oprolbare balk en gymblok

De oprolbare balk kan vanaf dat het kind kan lopen gebruikt worden. Een recreant kan op een veilige manier een radslag of pirouette leren uitvoeren alvorens deze op een hoge balk te doen. Wedstrijdturnsters kunnen complexere bewegingen als een flikflak zelfstandig oefenen. Kortom de breedte- en wedstrijdsport kan veel plezier hebben op dit toestel!

Het oude gymblok is aan vervanging toe. Dat wordt door de kinderen gebruikt als handige opstapblok bij de balk en brug. Maar ook de trainers maken er gebruik van als platform om kinderen veilig een beweging aan te leren. Het vangblok is zelfs in 3 standen te gebruiken en bovendien nog lichter dus makkelijker te verplaatsen!

Doe mee zodat Sine-Cura beide toestellen kan aanschaffen!

Wanneer kunt u stemmen

Als lid van de Rabobank Oss Bernheze krijgt u de mogelijkheid om 5 stemmen uit te brengen op uw favoriete clubs van maandag 10 oktober tot en met zondag 23 oktober.

Wij zouden het op prijs stellen als u één of liever nog twee stemmen op onze vereniging uitbrengt. Elke stem telt!

Oproep aan alle leden

Onze club kan deze bijdrage goed gebruiken! Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan onze club bij de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Oss Bernheze. Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne op: www.rabobank.nl/ossbernheze

Hartelijk dank voor uw stem,

gymnastiek- en turnvereniging Sine-Cura